[vc_row][vc_column][vc_column_text]

حتماً تاکنون برای یکبار هم که شده نام ارز دیجیتال به گوشتان رسیده است ولی کمتر کسی به درستی منظور این مفهوم به تازگی نوظهور را می‌داند. ما در این اینجا قصد داریم تا حدودی شما را با این مفهوم آشنا کنیم و در نهایت نیز دوره آموزش ارز دیجیتال موسسه آموزشی راتین بورس را به شما پیشنهاد می‌کنیم که با حضور در آن به تمام پیچ و‌ خم‌های این عبارت تا اندازه‌ای نامفهموم، مسلط خواهید شد. بهتر است ابتدا به سراغ تعریف ارز دیجیتال برویم.

ارزهای دیجیتال ارزهایی هستند که در بستر دیجیتال به وجود آمده و مبنای آن‌ها صفر و یک هستند. این مفهوم دقیقاً نقطه مقابل اوراق بانکی فیزیکی مطرح می‌شود. تاریخچه ارزهای دیجیتال به تأسیس یک شرکت به نام دیجی کش در اواخر دهه 1990 بر می‌گردد. شرکت دیجی کش به بانک‌ها کمک می‌کرد تا بتوانند ارز را به صورت الکترونیکی انتقال دهند.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][headings alignment=”” heading=”خرید و فروش ارزهای دیجیتال”][/headings][vc_empty_space][vc_column_text]

خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند هر معامله دیگری با هدف کسب سود انجام می‌شود. برای کسب سود از مبادله ارز دیجیتال شما نیاز دارید که از نوسانات بازار، اخبار و رویدادها و استراتژی‌های مختلف به درستی استفاده کنید. دوره آموزش ارز دیجیتال این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید به درستی بازار را رصد کرده و در تمامی استراتژی‌های مبادلاتی تخصص پیدا کنید.

همانطور که قبلاً گفتیم انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال وجود دارد. معروف‌ترین ارز دیجیتال بیت کوین است. وقتی فردی ارز دیجیتالی مانند بیت کوین را خریداری می‌کند امید دارد که آن را در آینده با قیمت بالاتری بفروشد. در ابتدا این فرد پول پرداخت کرده و بیت کوین خریده و در آینده بیت کوین را دوباره با پول مبادله خواهد کرد.

بیت کوین به عنوان ارزی وارد بازار شده است که برای معامله آن میان پرداخت‌کننده و گیرنده آن هیچ واسطه فیزیکی مانند بانک‌ها و مؤسسات وجود ندارد و در بستری کاملاً غیرمتمرکز معامله می‌شود. منظور از بستر کاملاً غیرمتمرکز این است که تمامی معاملات و تراکنش‌ها در بستر بلاک چین صورت می‌گیرد و تمام کاربرانی که عضوی از این شبکه هستند از آن باخبرند. به منظور ایجاد هر تراکنش در این سیستم تمامی کاربران باید آن را تایید کنند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

خرید و فروش ارزهای دیجیتال انواع مختلفی دارد که در ادامه هر کدام از آن‌ها را توضیح مختصری می‌دهیم:

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”61833″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

خرید و فروش فوری

این نوع از خرید و فروش در عرض چند دقیقه تا چند ساعت انجام می‌شود. به عنوان مثال شما با رصد بازار ارز دیجیتال بیت کوین را در قیمت 200 دلار خریداری می‌کنید و چند دقیقه بعد آن را در قیمت کمی بالاتر مثلاً 205 دلار می‌فروشید. سپس دوباره قیمت‌ها تغییر کرده و  بیت کوین به 203 دلار می‌رسد شما در این قیمت دوباره خرید کرده ولی برای این که به قیمت کمی بالاتر بفروشید مجبورید چند ساعت صبر کنید و در نهایت در قیمت 206 دلار می‌فروشید. در این نوع معامله اگر زمانی را صرف کنید می‌توانید سود خوبی را کسب کنید.

خرید و فروش روزانه

 این نوع از معامله دقیقاً مشابه روش خرید و فروش فوری است ولی در طول یک روز انجام می‌شود و وقت بیشتری را صرف آن باید کرد.

خرید و فروش نوسانی

 این نوع از خرید و فروش در بازه زمانی چند روزه تا چند هفته انجام می‌شود. در این مدت شما شاهد تغییرات زیادی در بازار خواهید بود. باید به خوبی کف و سقف قیمت‌ها را رصد کنید تا در قیمت مناسبی آن را بفروشید.

موقعیت‌گیری

در این نوع خرید و فروش هدف رسیدن به سود قابل توجه در بلند مدت است و ممکن است شما سال‌ها در این معامله بمانید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″ css=”.vc_custom_1602748827760{background-color: #2f5a84 !important;}”][headings heading_color=”#ffffff” heading=”مدت دوره آنلاین”][/headings][headings heading_color=”#ffffff” heading=”16 ساعت طی 8 جلسه آنلاین”][/headings][/vc_column][vc_column width=”1/3″ css=”.vc_custom_1602748840361{background-color: #2f5a84 !important;}”][headings heading_color=”#ffffff” heading=”روزهای برگزاری کلاس”][/headings][headings heading_color=”#ffffff” heading=”یکشنبه و سه شنبه ها”][/headings][/vc_column][vc_column width=”1/3″ css=”.vc_custom_1602748846420{background-color: #2f5a84 !important;}”][headings heading_color=”#ffffff” heading=”ساعت کلاس”][/headings][headings heading_color=”#ffffff” heading=”16 الی 18″][/headings][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][headings alignment=”” heading=”دوره آنلاین ارزهای دیجیتال”][/headings][vc_empty_space][vc_column_text]

تغیر روند زندگی در دنیای امروز باعث شده‌ که تعداد بیشتری از مردم به راه‌اندازی کسب و کار آنلاین رو بیاورند. علاوه‌بر سرعت انجام کار این نوع از کارها درآمد بیشتری نیز دارند.

بسیاری از شرکت‌ها در حال سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌های بلاک چین هستند. با توجه به خدماتی که ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنند بدون حضور در دوره آموزش ارز دیجیتال موفقیت در این زمینه تقریباً غیرممکن خواهد بود.

در بازار ارزهای دیجیتال روش‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد وجود دارد که فقط در صورت کسب تخصص در هر کدام از این روش‌ها می‌توانید سرمایه خود را چند برابر کنید. اما نگران نباشید ما با برگزاری دوره آموزش ارز دیجیتال این امکان را برای شما فراهم می‌کنیم که با کارشناسان خبره در این زمینه آشنا شده و به تمامی روش‌های مبادله ارز دیجیتال مسلط شوید.

اگر شما در مورد ارز دیجیتال هیچ اطلاعاتی ندارید اما مایل هستید که در این زمینه تخصص پیدا کنید ما به شما این دوره را پیشنهاد می‌کنیم.

با حضور در دوره آموزش ارز دیجیتال شما می‌توانید بدون نگرانی از تحریم‌ها در هر کجای دنیا درآمد دلاری داشته باشید. هم‌چنین در زمینه تریدینگ و تحلیل تکنیکال متخصص شوید. همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم برای معامله ارز دیجیتال روش‌های مختلفی وجود دارد که در تمامی این روش‌ها شما نیاز دارید که بتوانید بازار را به خوبی تحلیل کنید.

در اینجا سعی کردیم برای شما توضیح دادیم که ارز دیجیتال نوعی پول الکترونیکی است که با هدف حدف واسطه‌های فیزیکی و جلوگیری از پولشویی در دنیای مدرن امروز به وجود آمده است. ارزهای دیجیتال از فناوری غیرمتمرکز استفاده می کنند و در بستر بلاک‌چین مبادله می‌شوند.

افرادی که مایلند در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنند باید ابتدا با مفاهیم این بازار، روش‌های مختلف مبادله و هم چنین تکنیک‌های تحلیل بازار و قیمت به خوبی آشنا شوند. برای کسب تخصص لازم در هریک از این زمینه‌ها شما نیاز دارید که در یک دوره آموزشی شرکت کنید. در مجموعه راتین بورس ما این امکان را برای شما فراهم آورده‌ایم که تحت نظر متخصصان خبره در بازار ارزهای دیجیتال در دوره آموزش ارز دیجیتال شرکت کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][headings alignment=”” heading=”ثبت نام در این دوره”][/headings][vc_empty_space]

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

[/vc_column][/vc_row]