[vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

یکی از بخش‌هایی که به شدت با تجارت و کسب‌وکارهای مختلف در ارتباط است حوزه بورس و اوراق بهادار است. سرمایه‌گذاران مختلف معمولاً علاقه زیادی دارند تا رویدادهای این حیطه را دنبال کنند و همواره اطلاعات خود را در این زمینه به‌روز نگه دارند. علاوه بر آن بسیاری افراد نیز قصد دارند قدم در دنیای بزرگ بورس بگذارند و یا صرفاً علاقمند هستند تا در مورد آن بیشتر بدانند. برای همه این افراد لازم است تا در گام اول با بخش‌های مختلف بورس و اصطلاحات اصلی رایج در این زمینه آشنا شوند.

 یکی از گزینه‌هایی که می‌تواند به افزایش سطح دانش و آگاهی در زمینه بورس کمک کند سایت WWW.TSETMC.COM است که به عنوان منبعی مهم در اختیار افراد قرار گرفته است. این سایت مربوط به شرکت مدیریت فناوری بورس تهران است که یک شرکت وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار به حساب می‌آید. این مجموعه در زمینه ارائه خدمات مختلف به مشتریان بازار بورس و سرمایه و افزایش رضایت آن‌ها فعالیت می‌کند. سایت TSETMC در هر ساعت از شبانه‌روز معاملات سهام‌داران و اطلاعات هر کدام را به صورت آنلاین نمایش می‌دهد. بنابراین برای همه افرادی که در بورس هستند لازم است تا با مطالب داخل این سایت، بخش‌های مختلف و نحوه استفاده از آن آشنا باشند.

اطلاعات بازار، تغییرات شاخص‌های مختلف، نمادهای پربیننده، اطلاعات شرکت‌های بورسی و فرابورسی و… از جمله داده‌هایی است که این سایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به همین دلیل به جزء لاینفک بازار تبدیل شده است. با توجه به اهمیت این سایت و لزوم آشنایی با آن و مفهوم داده‌های موجود جهت حداکثر استفاده، در این کلاس تمرکز بر درک داده‌ها است و به همین علت برای افراد مبتدی و تازه وارد به بورس و فعالین بازار اهمیت زیادی دارد.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]

مشخصات:

کلیه مطالب ذکر شده در زیر بعنوان مطالب تابلوخوانی در بازار مطرح می باشد

آشنایی با بورس و ارکان بورس

آشنایی با سایت Tsetmc

آشنایی با بخش های مهم سایت Tsetmc

آموزش جامعی از اصطلاحات:

نمادها – شاخص ها – چهار نوع قیمت – تعداد حجم و ارزش معاملات و بازار – انواع بازده ها – حجم مبنا – سهام شناور آزاد – میانگین های معاملاتی – حقوقی و حقیقی ها و استراتژی خرید و فروش بر اساس رفتار آنها – جدول سفارش خرید و فروش – گره و رفع گره معاملاتی – توقف نمادها – قوانین و دستورات ناظر بازار – مجامع بورسی

آموزش مفاهیم کاربردی و مهم EPS – DPS – P/E

خرید و فروش آنلاین

نحوه اخذ کد معاملاتی و افتتاح حساب در کارگزاری

نحوه انجام معاملات در سامانه آنلاین

قوانینی که باید در مورد کارگزاری بدانید

تکنیکهای خرید و فروش در سامانه آنلاین

فیلم دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”61666″][vc_empty_space][headings tag=”h4″ heading=”مدرس دوره : مهندس حمزه کریمی”][/headings][vc_empty_space][headings heading=”ثبت نام در این دوره”][/headings]

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

[/vc_column][/vc_row]