[vc_row css=”.vc_custom_1625944930939{margin-bottom: 150px !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

استراتژی معاملاتی چیست؟

به مجموعه‌ای از قوانین و مقرراتی که در صورت رخدادن بر روی نمودار، معامله‌گر و تریدر را مطمئن به ورود به معامله و یا خروج از آن می‌کند، استراتژی معاملاتی گفته می‌شود. به بیان دقیقتر، استراتژی معاملاتی قرار است به معامله‌گر، نقطه ورود و خروج دقیق را نشان داده و موقعیت‌های مناسب برای معامله را شناسایی کند. نقطه ورود به یک معامله را اصطلاحا Entry pointو نقطه‌ای که تحلیل رد شده و معامله‌گر متحمل ضرر کنترل شده می‌شود را حد ضرر یا stop loss و قیمتی که در آن معامله‌گر باید سودش را برداشت کند حد سود یا take profit می‌نامند. یک استراتژی معاملاتی خوب، هر سه این موارد را در اختیار معامله‌گر قرار می‌دهد.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][simpleimage image=”62331″ rounded=”10″ new_tab=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”.vc_custom_1625946365931{margin-bottom: 100px !important;}”][vc_column_text]

چرا بسیاری از افراد با وجود مسلط بودن به تحلیل تکنیکال، معامله‌گر موفقی نیستند؟

یکی از روش‌های بررسی چارت و انتخاب سهام جهت معامله، تحلیل تکنیکال می‌باشد اما عمده افرادی که به این تحلیل‌ها و روش‌های مختلف آن دل خوش کرده‌اند، عموما نمی‌توانند نقطه دقیق ورود و خروج به سهم را پیدا کنند چرا که اصولا فلسفه تحلیل تکنیکال این نیست بلکه صرفا آشنایی با ابزارها و اندیکاتورهای مورد استفاده در آنالیز چارت می‌باشد. از این رو صرفا تکیه کردن به دانش تحلیل تکنیکال نمی‌تواند راهگشای معامله‌گری باشد. حلقه مفقوده در این میان، استراتژی‌های معاملاتی است که سعی دارد با استفاده از ابزارهای موجود بر پایه تحلیل تکنیکال، این عیب را برطرف نموده و نقاط ورود و خروج مناسب و ارزنده برای هر چارت را پیشنهاد دهد.

استراتژی معاملاتی می‌تواند برای هر بازاری از جمله فارکس، سهام، سایر اوراق بهادار و هر بازار مالی تنظیم شود.

یک استراتژی معاملاتی را می‌توان به یک پلن معاملاتی تشبیه کرد که عوامل و مصارف مختلف را برای یک سرمایه‌گذار در نظر می‌گیرد.
این برنامه شامل سه مرحله است: برنامه‌ریزی، جایگذاری معاملات و اجرای معاملات. در هر مرحله از فرآیند، معیارهای مربوط به استراتژی بر اساس تغییر در بازارها اندازه‌گیری شده و تغییر می‌کنند.

افرادی در این بازار موفق خواهند بود که به استراتژی معاملاتی خود پایبند باشند

 چرا دوره آموزشی استراتژی معاملاتی آکادمی راتین مناسب شماست؟

این دوره جامع برای اولین بار در اصفهان توسط آکادمی راتین تهیه شده و به صورت کاملا کاربردی و عملیاتی به دانش پذیران کمک می کند در بازارهای بین المللی معامله کرده و نتایج متفاوتی را تجربه کنند.
با توجه به اینکه این دوره با رویکرد بازار فارکس تهیه شده است توصیه می شود افرادی که با بازار فارکس آشنایی دارند حتما در این دوره پرکاربرد شرکت کنند.

روش آموزش آکادمی راتین چگونه است؟

تمرکز ما در آموزش روی تمرین کردن با دانشجو است. ما از متد موفق و اثربخش PRE در آموزش استفاده می کنیم. این متد بر 3 پایه استوار است، آموزش، تمرین و رفع اشکال با استاد. یعنی به زبان ساده اطلاعات تئوریک و علمی را یاد می‌گیرید، در کنار اساتید مجموعه تمرین میکنید، بارها و بارها استراتژی‌ها و مسائل شما بررسی و رفع اشکال می‌شود تا در نهایت به معامله‌گری تبدیل شوید که به صورت ثابت و مستمر از بازار سود کسب کند.

چه مطالبی در این دوره به شما آموزش داده می شود؟

ما تمام تلاش خود را برای ارایه مطالب کاربردی در این دوره بکار برده ایم به طوریکه تعدادی استراتژی مناسب و پرکاربرد (حدود 20 استراتژی) که بتواند برای شما سودآور باشد را در این دوره آموزش خواهیم داد و همچنین روش هایی که شما بتوانید استراتژی مناسب برای خودتون را بنویسید هم توسط اساتید آموزش خواهیم داد.
در این موارد متعددی از استراتژی‌های معاملاتی که توسط بزرگان بازار توسعه داده شده است نیز ارایه خواهد شد
قبلا هم گفتیم که این دوره بیشتر مناسب افرادای هست که در بازار جهانی فارکس فعالیت دارند اما میتوانید از این استراتژی ها برای بازارهای دیگر هم استفاده نمایید.

پیش‌نیازهای این دوره آموزشی

از آنجایی که پایه اغلب استراتژی‌های معاملاتی، ابزارها، اندیکاتورها، الگوهای کندل استیک و بطور کل مباحث مرتبط با تحلیل تکنیکال است، لذا دانستن تحلیل تکنیکال به عنوان پیش‌نیاز دوره آموزشی استراتژی‌های معاملاتی برتر تلقی می‌شود.

  • شرکت کنندگان در انتهای دوره استراتژی‌های برتر معاملاتی چه قابلیت‌هایی را کسب خواهند نمود؟
  • ترکیب ابزارهای تکنیکال جهت طراحی استراتژی معاملاتی شخصی
  • بررسی دقیق حداقل 3۰ استراتژی ورود و خروج از بازار
  • آشنایی با مفهوم تریگر(ماشه) و استفاده از آن در معامله‌گری
  • بررسی روند معاملات و درک صحیح از ورود یا عدم ورود به بازار
  • رعایت دقیق مدیریت سرمایه طبق نقطه ورود و حد ضرر

مشخصات دوره آموزش حضوری استراتژی های برتر معاملاتی با رویکرد بازار فارکس

مدت دوره:

16 ساعت در 8 جلسه

روزهای برگزاری:

 سه شنبه

ساعت کلاس:

16 الی 18

ظرفیت دوره:

نیمه خصوصی 9 نفر

مدرس دوره:

میلاد حمید زاده

شروع کلاس حضوری:

9 آذرماه 1400

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][singleheading heading_color=”#81d742″ heading_bottom_margin=”20px” line_color=”#81d742″ line_top=”30px” heading_font_weight=”900″ heading_font_size=”30px” heading=”فرم ثبت نام دوره”]

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

[/vc_column][/vc_row]